Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Informace a dokumenty > Aktuality

Aktuality


 

 

Štítky:


Pozvánka na seminář „Vesnice roku 2022 - cesta za stuhou.

Vážená paní starostko/vážený pane starosto,

dovolte mi abych Vás pozval na motivační seminář k soutěží Vesnice roku, který pořádá Celostátní síť pro venkov Olomouckého kraje a Spolek pro obnovu venkova Olomouckého kraje.

Seminář „Vesnice roku 2022 - cesta za stuhou“ se bude konat 16.3.2022 od 8:30-14:30 v Příkazech (v zasedací místnosti v areálu ZD Unčovice, středisko Příkazy).

Na semináři budete seznámeni s podmínkami soutěže Vesnice roku 2022, se zvláštním důrazem na ocenění Oranžová stuha, které se uděluje za spolupráci obce a zemědělských subjektů. Prezentující se s Vámi podělí o zkušenosti a postřehy ze soutěže, ať už z pohledu vyhlašovatelů, starostů obcí, zástupců zemědělských subjektů nebo třeba dlouholetého člena hodnotitelské komise. Také Vám bude blíže představena konkrétní spolupráce obce a zemědělského subjektu přímo v místě konání semináře.
„Prezentace na konferenci, kde je třeba rychle vyvolat zájem publika. Ale také reporting nebo komunikace řešení náročným kolegům. Přesvědčit veřejnost, že řešení vašeho týmu je to pravé. Své nápady, myšlenky a postoje prezentujeme každý den. Workshop Úspěšné prezentace vám ukáže, jak na to.“
Součástí akce bude cca 2 hodinový workshop „ Jak úspěšně prezentovat obec“, který bude zaměřený na techniky vyvolání zájmu, atraktivní úvod, zvyšování motivace publika, sebevědomou komunikace, příběh – nejúčinnější nástroj v komunikaci. Workshopem Vás provede pan Václav Strnadel ze společnosti Azteka, který se více než 20 let se zabývá osobním rozvojem, komunikací a týmovou spoluprací.
Věříme, že nové poznatky a zkušenosti z workshopu Vám pomohou při prezentaci obce nejen v soutěži Vesnice roku, ale naleznou uplatnění i v jiných oblastech Vaší práce.

Bližší informace o semináři naleznete v pozvánce, která je přílohou tohoto emailu.

Na akci se prosím registrujte do 10.3.2022 v odkazu v pozvánce nebo zde: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=YukNfNq8kESZH7lxr-Ye2dwCz0xxu-1NuD5HY8SKPlZUNUE1UjFBQ08yRFJOUFIzUEhSUDQyS1dCOC4u


V případě, že se nebudete moci účastnit, informujte nás prosím:

starosta.tucin@seznam.cz nebo marketa.bezouskova@szif.cz

Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na setkání s Vámi.

Příloha:

Pozvánka -Vesnice roku 2022-cesta za stuhou.pdf


S pozdravem

Jiří Řezníček
Předseda SPOV OK
starosta obce Tučín "Vesnice roku 2009"
Tučín 127, 751 16
www.tucin.cz
mobil: +420732876307

a

Ing. Markéta Bezoušková
Krajský koordinátor CSV
Regionální odbor Olomouc

Státní zemědělský intervenční fond
RO Olomouc, Blanická 1, 779 00 Olomouc
M: +420 730 526 791
E: marketa.bezouskova@szif.cz

W: https://www.szif.cz/cs/venkov
Fb: www.facebook.com/Celostatnisitprovenkov


Autor: Josef Londa Publikováno 21. 2. 2022 12:07

Pozvánka „XXII. KONFERENCE POZEMKOVÝCH ÚPRAV 2022“

Vážení přátelé,

ještě jednou připomínám, že Konference pozemkových úprav se koná v termínu 12. - 13.4. 2022. Chcete-li být včas na zahájení konference, je možné si objednat ubytování již od 11.4. 2022.

Dovolila jsem si vám připravit malý "manuál", jak postupovat při objednání ubytování v hotelu OREA Resort Sklář Harrachov (v příloze).

Protože je ubytování (a cena za ubytování) prozatím blokováno pro účastníky konference, jiným způsobem se objednat nemůžete. Tedy jedině přes www.spucr.cz

Dovoluji si vás tímto požádat, abyste mně na tento e-mail: spov.veronika@seznam.cz, poslali zprávu, že se konference zúčastníte a máte rezervaci ubytování.

Registrace na konferenci zatím není spuštěna, až tento okamžik nastane, dám vám včas vědět a popíši opět jakým způsobem se budete registrovat (je důležité pak označit, že budete účastníky za SPOV ČR, měli bychom mít 25 účastníků). Za členy SPOV ČR hradíme společenský večer.

Těšíme se na vás.

S pozdravem

PaedDr. Věra Libichová
výkonná tajemnice SPOV ČR
mobil: 602 356 375

Přílohy:

1. Konference PÚ 2022_pozvánka.pdf

2. Konference PÚ Objednání ubytování.docx

 


Autor: Josef Londa Publikováno 14. 2. 2022 14:20

Přihláška na kurz "Vybrané elektronické nástroje a jejich využití".

Vážení členové SPOV OK,
v příloze vám zasíláme přihlášku k možné účasti na kurzu "Vybrané elektronické nástroje a jejich využití".
Obsah kurzu (včetně způsobu přihlášení), který se uskuteční formou on line v pátek dne 18. února 2022 v 10.00 hodin, je uveden v přiložené pozvánce.
Registrovat se můžete do 14. února 2022 na www.portalzastupitele.cz.

Odkaz na připojení bude přihlášeným zaslán v příštím týdnu.
Kontakt na koordinátora:
Jan Mikešová
tel.: 770 600 569
e-mail: mikesova@smscr.cz.

Příloha:

KURZ_EL_NASTROJE_OLOMOUCKY_KRAJ (1).pdf


Autor: Josef Londa Publikováno 8. 2. 2022 12:16

Semináře k energetice s ERÚ.

ERÚ a SMO ČR připravili pro zájemce z řad místní samosprávy dvojici seminářů věnující se aktuálnímu tématu energetiky.

  1. První z dvojice online seminářů, který se uskuteční 4.2. 2022 od 10:00 hod., se bude věnovat zejména otázkám a problémům, které pro obce vyvstávají při uzavírání smluv o dodávkách energií.

 

  1. Druhý seminář, který je plánovaný na 2.3. 2022 opět od 10:00 hod. by se měl zaměřit na to, jak mohou obce pomoci občanům při řešení problémů v energetické oblasti.

Oba semináře povedou odborníci z ERÚ a jsou přístupné bez registrace, skrze platformu MS Teams.

  1. Pro přístup k prvnímu semináři použijte tento odkaz:

             https://www.eru.cz/webinar20220204.

  1. Na druhý seminář bude možný přístup skrze odkaz následující:

             https://www.eru.cz/webinar20220302.

 

Příloha:

Semináře k energetice ERÚ.pdf


Autor: Josef Londa Publikováno 29. 1. 2022 15:59

Zápis z jednání předsednictva SPOV OK konané v Olomouci dne 18.1.2022.

Příloha:

Zápis z jednání předsednictva SPOV OK dne 18.1.2022.pdf


Autor: Josef Londa Publikováno 25. 1. 2022 11:40

Vebinář na téma "Jak srozumitelně prezentovat data?".

Vážená paní, vážený pane,

Ministerstvo vnitra společně s Ministerstvem průmyslu a obchodu Vás zvou na čtrnáctý webinář ze série zaměřené na Inovační management ve veřejné správě. Připravovaný webinář na téma "Jak srozumitelně prezentovat data?" se bude konat v úterý        1. února 2022 od 13:30 hod.

Hosty budou:
• Václav Jaroš, odbor strategického rozvoje a koordinace veřejné správy, Ministerstvo vnitra Atlas veřejné správy: data veřejné správy v mapách
• Jakub Bažant, ředitel odboru 75 – Výkaznictví státu, Ministerstvo financí Monitor – kompletní informace o hospodaření státu i měst
• Michaela Onuferová, Microsoft, Efektivní vizualizace dat v Power BI
• Zbyněk Vavřina, vedoucí odboru vnitřních věcí, Statutární město Liberec, Liberec: Město v číslech 

Připojte se jednoduše proklikem následujícího odkazu https://aka.ms/InovacniWebinar_XIV.

Pro účast na webináři se nemusíte přihlašovat předem.

Webinář je zdarma.

Pozvánku naleznete v příloze nebo na webu www.kvalitavs.cz nebo www.countryforfuture.com.

Záznamy z již proběhlých webinářů jsou dostupné na http://kvalitavs.cz/webinare-inovacni-management/ Budeme se na Vás těšit!
Mgr. Kateřina Dalecká (Mudruňková)

Ministerský rada

Odbor strategického rozvoje a koordinace veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR

nám. Hrdinů 1634/3140 21 Praha 4

mob.: 731 646 479

email: katerina.dalecka@mvcr.cz

 

Příloha:

Webinář Jak srozumitelně prezentovat data, 1.2.2022.pdf


Autor: Josef Londa Publikováno 24. 1. 2022 12:00

Podpora zájemců v účasti na celostátní výstavě "Má vlast cestami proměn".

Vážení členové SPOV OK,

v současné době probíhá přihlašování do účasti celostátní výstavy Má vlast cestami proměn. Letošní 14. ročník  zaznamenal ze strany organizátorů změny v poplatku za výrobu a propagaci proměny. Poplatek za celoroční propagaci se zvedl na 7 700,- Kč + DPH. Tedy 9 317,- Kč včetně DPH. Olomoucký kraj podpoří pouze prvních 5 přihlášených proměn obcí. Z tohoto důvodu se předsednictvo SPOV OK na svém jednání dne 18.1.2022 rozhodlo podpořit 3 členské obce SPOV OK s proměnou ve výši 5000,- Kč. Zájemci se přihlásí na email : spovok@spovok.cz  v kopii na starosta.tucin@seznam.cz . První tři zájemci budou podpořeni po předložení dokladu o úhradě proměny v částce 9317,-Kč. Přednost mají obce, které ještě nevystavovaly proměny v minulých letech. Pokud budou jen zájemci, kteří již prezentovali, budou podpořeni dle podmínky částkou 5000,- první tři. O případné podpoře budete informováni po zaslání zájmu o podporu Vaší prezentace na výstavě Má vlast cestami proměn.

Podrobné informace o výstavě Má vlast cestami proměn najdete na:

 

https://www.cestamipromen.cz/prihlasit-promenu

Přeji příjemný den

Řezníček Jiří

Předseda SPOV OK

Starosta obce Tučín „Vesnice roku 2009“

 

Příloha:

Příspěvek Má vlast cestami proměn..pdf


Autor: Josef Londa Publikováno 21. 1. 2022 12:26

Konference Národní sítě Zdravých měst (NSZM) - Investice měst v praxi.

Vážení zástupci Zdravých měst, obcí a regionů,

již příští týden proběhne Konference NSZM, přípravy jsou v plném proudu.

Budeme pro Vás živě streamovat na téma Investice měst v praxi

Nezapomeňte se již nyní REGISTROVAT ZDE a sledujte nás online 20. ledna 2022 od 10:00.

Podrobnosti zde: https://konference2022.zdravamesta.cz/

Odborným garantem akce je generální ředitel CzechInvest, Patrik Reichl.

V diskusi vystoupí odborníci i praktici z měst.


Autor: Josef Londa Publikováno 17. 1. 2022 10:50

PF 2022

PF 2022.jpg

 

Příloha: PF 2022.jpg

 


Autor: Josef Londa Publikováno 15. 12. 2021 16:46

Přihláška do 14. ročníku výstavy „Má vlast cestami proměn“

Vážení členové SPOV OK,

v níže uvedeném vám přeposílám možnost zaslání přihlášky do 14. ročníku výstavy „Má vlast cestami proměn“.

V případě zájmu postupujte prosím, podle níže uvedených pokynů paní Terezy Zatřepálkové.

 S pozdravem

 Jiří Řezníček

předseda SPOV OK

starosta obce Tučín

mobil: 732 876 307

email: spovok@spovok.cz

 

Dobrý den, 

v současné době připravujeme 14. ročník výstavy Má vlast cestami proměn – příběhy domova a rádi bychom vám nabídli místo pro vaši proměnu. 

 Jelikož jste již dříve proměnu vystavovali, nebudu výstavu a její putování dlouze představovat. 

Jen v krátkosti a aktuálně ke 14. ročníku: 

 Výstava Má vlast cestami proměn – příběhy domova 13 let představuje příběhy zanedbaných a zničených míst, které prošly renovací (nebo jí procházejí, lze představit i průběh rekonstrukce).

 Vystavovatelům nabízíme:
- Tvorbu plakátu ve formátu B1 z dodaných podkladů včetně překladu resumé do angličtiny a grafického zpracování
- Vytištění a vystavení na slavnostním zahájení na Vyšehradě a v krajských kolekcích po celý rok
- Tiskové PDF informačního plakátu A3 (informace o účasti proměny na putovní výstavě a výzva k hlasování v soutěži o nejkrásnější proměnu)
- VIP pozvánku na slavností vyhlášení na Vyšehradě
- Propagaci proměny na webu www.cestamipromen.cz, Facebooku a Instagramu
- Publicitu v médiích – naše výstava má přes 100 mediálních výstupů ročně
- Možnost prezentace výstavy ve vašem městě nebo obci  

S přihláškou neváhejte, výstava je schopna pojmout maximálně 120 proměn.
Podrobné informace najdete na https://www.cestamipromen.cz/prihlasit-promenu

Přihlásit proměnu - Má vlast cestami proměn

Prezentace Národní putovní výstavy Má vlast cestami proměn

www.cestamipromen.cz

Ceny jsou nastaveny tak, aby pokryly náklady a byly přijatelné pro všechny přihlašující. 

Poplatek za celoroční propagaci jedné proměny je 7 700 Kč + DPH, (celkem 9 317 Kč)

 Veškeré vaše dotazy ráda zodpovím a doplním potřebné informace. 

Pokud s přihláškou počítáte, ale nyní nestíháte formulář vyplnit, napište mi prosím informaci do e-mailu, abychom vám podrželi místo. 

 Přeji hezký den a těším se na vaše proměny!
S pozdravem

Tereza Zatřepálková

Cestami proměn, z.s.

www.cestamipromen.cz

e-mail: zatrepalkova@cestamipromen.cz

tel: 733 392 747

 


Autor: Josef Londa Publikováno 6. 12. 2021 17:00